.

Jag tror inte jag har fattat riktigt vad som har hänt ännu. Även om jag vet vad som har hänt så kan jag inte fatta att jag aldrig kommer träffa henne mer. Jag gick till skolan idag, vännerna frågade inte så mycket. Det var bra. En kompis sa till och med att hon tyckte att jag såg sjuk ut. Efter skolan så träffade jag mina kompisar. Det kanske är bäst att leva på som vanligt även om de inte är det, vanligt. Jag hade roligt med mina kompisar idag. det är bättre att fokusera sig på annat och att inte vara ensam.

Jag hade en bit till som jag skulle skriva, men jag tar det en annan gång. Orkar inte riktigt mer nu.

Kommentarer
Postat av: Camilla

älskar dig sara <3 du vet väll om att du är världens bästa sara? :) hoppas att kramen jag skickade genom Amanda gjorde dig lite gladare..? puss <3

2010-01-12 @ 20:23:08
Postat av: Sara

älskar dig med camilla <3

Ja jag är den bästa saran :P . Kramen gjorde susen <3

2010-01-13 @ 20:14:12
URL: http://arvidssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0