hellooo.

Camilla tycker att jag ska skriva lite mer, men jag har inte så mycket roligt att berätta. Men jag ska försöka komma på något roligt att skriva. :)



Två gråsparvar möttes på en telegraftråd.
- Det var värst vad du ser ut. Har du varit i slagsmål?
- Värre än så. Jag råkade komma in i en badmintonmatch.


Mamman till sonen:
- Jag har hört att du börjat svära....
- Jaså, vem har sagt det om jag får fråga?
- En liten fågel viskade det i mitt öra!
- Och dom jävlarna som jag har matat hela vintern!


- Folk skämtar om min vikt.
- Äh, ta det lugnt, upp med hakorna.


- Nå Pelle, hur många krig förde Karl XII?
- Fem
- Räkna upp dem!
- 1, 2, 3, 4 och 5!


Fyraårige Kalle kommer gråtande springande till storasyster Eva och berättar:
- Niklas slog sönder min spargris!
- Var inte ledsen, trösta Eva, du kan få stoppa dina pengar i min spargris istället



En blondin kommer farande i full fart i sin nya fina röda sportbil och blir stoppad av en kvinnlig polis som också råkar vara blond.
- Kan jag få se körkortet, säger den kvinnliga polisen.

Blondinen börjar frenetiskt leta igenom sin handväska, och blir mer och mer stressad.
- Hur är det nu det ser ut? undrar blondinen.
Den kvinnliga polisen svarar:
- Det är fyrkantigt och så finns det ju en bild på dig!

Till slut hittar blondinen en fyrkantig spegel i väskan, tittar på den och räcker över den till poliskvinnan. Den blonda polisen tittar på spegeln, lämnar sedan tillbaka den och säger:
- Det är OK, du kan åka. Jag visste inte att du var polis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0